Omogočite strankam hiter nakup

Veste, da se veliko strank v spletnih trgovinah že skorajda odloči za nakup, a se nato velikokrat premisli, ker dokončanje nakupa od njih zahteva preveč nekega klikanja in traja predolgo časa? Dejstvo je, da imajo stranke rade hitre nakupe, zato je prav, da jim to omogočijo tudi spletni trgovci. Če želite prodati več, se torej odločite za Onestepcheckout Magento – možnost, da stranka z nakupom zaključi v samo enem koraku, torej kar se da hitro možno! Celo tako hitro, da se vmes ne bo imela časa premisliti!

Kako izpeljati nakup?

Spletne trgovine imajo navadno pri izdelkih možnost, ki omogoča, da izbrani izdelek dodamo v košarico. Nekatere spletne trgovine že za to zahtevajo kar nekaj klikov, medtem ko je v drugih vse skupaj izpeljano hitreje in le z enim samim klikom. Podobno pa velja tudi za zaključevanje nakupa. Onestepcheckout Magento modul je nastal prav zaradi potrebe strank po čim hitrejšem zaključevanju nakupa brez nepotrebnega klikanja in dodatnega zavlačevanja, ki jim le krade čas in jezi.

Če torej želite, da bi bile stranke z vašo spletno trgovino zadovoljne, morate poskrbeti za:

  1. Enostavno dodajanje izdelkov v košarico
  2. Nakupovanje mora potekati gladko in hitro
  3. Zaključevanje nakupa samo v enem koraku

Stranke si želijo hitrega nakupovanja

Različne ankete, ki raziskujejo spletno nakupovanje, ugotavljajo, da si stranke želijo hitrega spletnega nakupovanja ter da je eden od glavnih razlogov, zakaj se v določeni spletni trgovini ne odločijo za nakup, prav počasnost nalaganja spletne trgovine ali pa počasnost celotnega postopka zaključevanja nakupa. To je pomemben podatek za vse spletne trgovce, ki morajo že pri načrtovanju trgovine premisliti tudi o tem, kako zagotoviti njeno čim bolj optimalno delovanje ter kako poskrbeti za čim bolj prijazno in hitro nakupovalno izkušnjo.

Nezadovoljna stranka, ki se sredi postopka nakupa, odloči, da tega ne bo dokončala, je največkrat stranka, ki nato isti izdelek kupi pri konkurenci. V primeru, da imate spletno trgovino in da je v njej veliko nedokončanih nakupov, potem je čas, da premislite tudi o tem, če je lahko vzrok v zamudni poti zaključevanja nakupa ali pa počasnosti nalaganja posameznih strani. Velika možnost je, da je temu res tako, zato je čas, da premislite, ali ne bi zaključevanje nakupa nekoliko skrajšali oziroma se odločili za možnost zaključka nakupa v enem samem koraku.